INFORMACJA O CZASOWYCH UTRUDNIENIACH W OBSŁUDZE KLIENTÓW

W związku z próbą ograniczenia ryzyka zakażeniem koronawirusem, wywołującym chorobę COVID-19, informujemy o wstrzymaniu bezpośredniej obsługi Klientów w siedzibie firmy. Ze względu na zaistniałą sytuację, i ograniczony tryb pracy naszych biur, czas rozpatrywania spraw kierowanych drogą listowną, może być wydłużony, a kontakt telefoniczny może być utrudniony.

Wszelkie zapytania prosimy kierować drogą elektroniczną na niżej wskazane adresy mailowe:

Sprawy dotyczące Otwartego Funduszu Emerytalnego Pocztylion oraz Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego Pocztylion Plus:
pocztylion@pocztylion.com

Sprawy dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych Pocztylion:
ppk@pocztylion.com

Przepraszamy za utrudnienia.

Siedziba Spółki:

Pocztylion-Arka PTE S.A.
ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa

Adres do korespondencji:

W sprawach OFE Pocztylion
lub DFE Pocztylion Plus
ul. Bernardyńska 15, 85-940 Bydgoszcz

W sprawach PPK
zgodnie ze wskazaniami NA FORMULARZACH

PKO Finat, ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa lub
PPK Pocztylion, ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa

Telefony dla klientów - Dział Obsługi Klienta:

801 101 801 infolinia
22 123 6001 infolinia dla telefonów komórkowych
22 123 6000 – sekretariat

email: pocztylion@pocztylion.com

Za pomocą infolinii mogą Państwo uzyskać wszelkie informacje na temat swojego rachunku emerytalnego (OFE, DFE, PPK), dowiedzieć się jak uzupełnić brakujące dane, zgłosić chęć przystąpienia do OFE Pocztylion lub DFE Pocztylion Plus.

Infolinia działa 24 godziny na dobę w trybie automatycznym. Konsultanci Biura Operacyjnego Funduszy oczekują na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Skargi i reklamacje



UWAGA:
W przypadku osobistego kontaktu zapraszamy do odwiedzenia Biura Obsługi Klienta OFE Pocztylion pod adresem: Warszawa, ul. Inflancka 4.